keskiviikkona, syyskuuta 10, 2008

kohta synttärit

täällä mä tuhoan lankakeriä, mitä äiti mulle antoi. Se ku ei tykkää neuloa noita ohuita nallen lankoja, joten sain ne itelleni, kaikki. Saa nähä miten käy, ku se osti karuselli lankaa. Mä ite en voi 7v lankaa oikee käyttää, ku käteni reagoi siihen...

No yks lankakerä on tuhottu ja aloitin toista. Miettisin mitä kaikkea voisi tehä, sillä edellinen kerä riitti... tossuihin, lastentossuihin ja kahteen pantaan. Ajattelin, jos tästä tekisin ainakin siskolleni pipon. Hänen päänsä, tai korva on niin herkät että tarvii herkästi pipoa ja jos tästä kerran tulisi sen verran ohkanen, voisin ennen marraskuuta hänelle antaa synttärilahjaksi. TÄmä on kerta viel niin ihka ihana väriä. Katoin novitan sivua, mutta ei siel enää tätä ole.

Orvokin kiertävä kuorikin tuli eilen. Oli ihanaa avata se sängys ennen nukkumaan menoa ja äiti sit ihmetteli mikä iso paketin olin saanut. Siinä on NIIN paljon kaikkea kivaa, joten en tiä mitä uskallan ottaa pois ja mitä en. Orvokin kanssa sopisimme että laitan ensiviikolla vasta eteenpäin, sillä en saa osoitetta ennen :(

Kamerassa ja puhelimessa olis kuvia, jos joku tyhjentäis. Miten se voi olla näin hinkatin vaikeeta?

Pitäisi alkaa kai likan niitä synttärikoristeitakin tekee. Teen paperiketjua, sillä sitä on parempi siivota kun serpenttiiniä ja siinä näkee käden jälkikin. Ostin vesi ilmapalloja, ja yhen normaali ilmapalloja. Ei niitä ainakaan tässä huusollis kukaan puhalla.

Äiti oli koulutuksessa ja mitä tossa kuulin että on puhuttu että masennuslääkkeitä ei saa olla 2 yhdessä... Sanoin äipälle että ei ihme että mulla menee lujaa, ku mä syön 3 erii lääkettä masennukseen. Aamupäivän olin hieman horroksessa, kun otin lääkkeet myöhemmin. Aamupäivällä hieman muutenkin sekoilin unissani. Tiedämpä etten nuku enää vanhempien luonna. Parempi yksin kotona, ku sydänsairaan isän peläyttää kuoliaaksi...

Ei kommentteja: