keskiviikkona, syyskuuta 03, 2008

Mä yritän aloittaa työväenopistolla käsityö- ja neulekurssin. Saa nähä mitä mä opin siellä. Mulla on va tarkoitus siinä hieman eri, mitä muilla. Mun tarkoitus on alkaa kai pikku hiljaa irtaantuu kotoota ja liittyä muiden joukkoon.

Eilen tein ekan tai jollei LIDLin juttuja lasketa, ison hankinnan. Kävin Tarjoustalosta ostamassa karuselli-lankaa todella paljon. En jaksanut kattoa kuinka paljon koriin laitoin, ja morkkis siitä syntyi kotiin tullessa. Mut on niille tarkoituskin, ajattelin, ja aloitinkin jo, tekee itelleni ympyrätakkia, vaihteeks. Nyt enemmän ohjetta lukiessa, huomasin että olen kaikki takit tehnyt tähän mennessä päin puuta. Saa nyt nähä mitä mäntyä tästä tulee sitten.

Pitäisi tossa alkaa ravaa tvaroita pikku hiljaa kotia kohti. Niitä on siunaantunut jokunen kasa tänne vanhempien nurkkiin...

Ei kommentteja: