torstaina, syyskuuta 18, 2008

Silloin kun vois niitä kuvia ja tlöitä tänne laittaa, niin TIETENKIN äiti on kameran piuhan laittanut johonkin mun noihin miljoonien kassien joukkoon. Et voi ärsyttää!!! No tarvii va jatkaa ettimistä tai oottaa myöhemmäksi.

Huomenna menen tytön kans heselle synttäreitä viettää. Lupasin hänelle. Onneksi sossu maksaa mun kurssit (neuleklubi ja käsityö) ja neidin kesälomareissun, ni rahaa on ruokaan sitten ym.


Eilen olin siel neuleklubilla. Aloitimme sukkaa neuloo ja tietenkin mähän tee kaikkea mitä ei saa. Mä en halunnu vartta ja jne. No olen kantapäässä nyt. Mä voin sit INHOTA 4:llä puikolla tikuttaen. Ennemmin pyöryllä olis parempi.


Monta työtä on tässä äitin luonna pusseissa kesken...


Ympyrätakki - sain sen ympyrävaiheen valmiiksi ja siirryn seuraavaksi hihoihin. En tosin tiä kumpi sen saa... minä ~170, tai neiti ~120... :)Oli meinaan kattoen aika sopiva hänelle :()


Kauluri- aloin neidille tekee kotiväestä nyt syksyä ajatellen. Takit ovat kaulasta NIIN pienet. Kaulaosan sain tikattua ja aloin leventää aamulla sitä, mutta alkoi maistua puulta, joten vaihdoin työtä


Jämälankoja- tulee tuhottua tosi paljon. Niin pantoja ja tossuja ja heti ku jostain saan vetoketjuja, ni teen pusseja...


Pari pöytäliinaa on tullu tossa aloitettua, mutta tulee hieman kyllästyneeksi sitä samaa aina. Kumpa osaisin jotain muuta laitettua siihen.


Pitäis varmaan alkaa joku pipokin neitille tehä, jollei nyt jossain olis. Nyt hän on innostunut http://halinalle.vuodatus.net/blog/1233304, mut sekin on tuupannut venähtää näköjään jo. Mut katotaan.
Kauluri tarvis talveksi tehä viel...

Ei kommentteja: