sunnuntaina, heinäkuuta 12, 2009

Tääl mä jotenkin porskutan etiä päin, vaikka tuntuu kaikki menevän päin honkia. Yritän tätä päivittää mahdollisimman paljon, mut niin ku jotkut varmaan huomaa, olen saanut laitettua vaan ns. muistista tekeleitä tänne. joka päivähän tämä päivittyy, mutta en ite ole aina täällä, va ne on muistissa.


Mulla alkoi pe illalla joskus 23 jälkeen kipu rintalastan alapuolelta ja siitä siirtyi molempiin kylkiin ja yläselkään. Kipu oli sellaista ettei voinut puhua eikä hengittää. Kiermurtelin sängys ja potkisin tyhjää. Pipsa oli ihan peloissaan ja sain hänel sanottua että soittaa äitille. Äiti tuli ja tietenkin tenttaus alkoi. Olo alkoi helpata pikku hiljaa (onneksi) .En suostunut lähtee lääkäriin, joten äiti lähti kotio. VArmaan hän ei persettä saanut sänkyyn, ku soitin takas ja sanoin että kipu alkaa taas. No molemmat (isä ja äiti) tuuppas sitten meille ja äiti kyseli taas ja annoin luvan soittaa päivystykseen. Tietenkin sieltä soitetaan takas joskus vuonna papu ja soppa. Kitusin ja toivoin kivun loppuvan. En voinut ottaa särkylääkettä, koska olin hammaskipuun just ennen kipuja ottanut. Loppujen lopuksi joskus sielt päivystyksestä soitettiin ja isä lähti viemään sinne mua. Jousuin oottaa varmaan pari tuntia siel, ennen ku tohtorille pääsin. Se kyseli ja paineli mun rintalastaa, joka vihloin aina välillä. Kun kipua ei ollu enää voimakkaita, niin pääsin kotio. Dg ilmeisesti joku sappikivitauti (. Huomen aamul soitettava terppaan ja pyydettävä ultraan. Samalla kerroin yli kuukauden ripuloineen. Siihen hän päätti että mulla on ehkä Crohn tauti.

ihan kun ei tämä kaikki paska ole viel koettu.

Eilen jaksoin jotenkin tehä kakkupohjan, jonka löysin netistä. Kerron siitä enemmän sitten viel, kun kuvat saan ja jne. Mutta se mistä olen ohjeen ottanut, olen hänelle kertonut asian jo.

Tänään tarvii jotenkin jaksaa siskoa ja yht tuttua kahvitella. Tosin olen heille kertonut jo eilen että olen aika heikossa hapessa, joten he saavat varautua siihen.

Ei kommentteja: