sunnuntaina, toukokuuta 10, 2009

hyvää äitienpäivää

Lapsuus se on, korvaamaton
Paljon mä sain, siks kiitän sua vain
Äidille vaan laulaa nyt saan,
äideistä parhaimman sain
Lohdun hän loi,suojan hän soi
Hellyyttä koin,siks kiittää vain voin
Rakkaudestaan voimaa mä saan,
äideistä parhaimman sain
Hän ymmärtää ja lohduttaa,
laulun tään hän nyt saa-aa-aa
Kallein hän on, niin korvaamaton,
parhain hän on äiti mun


Luotas jos tie kerran mun vie,
suureks kun vartun unhoon jää et
Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää
Äideistä parhain sä oot


Luotas jos tie kerran mun vie,
suureks kun vartun unhoon jää et
Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää
Äideistä parhain sä oot
Äideistä parhain sä oot


HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE, OMALLE ÄIDILLE MYÖS

1 kommentti:

Tuula kirjoitti...

Oi, olikin lähes unohduksissa tuo laulu!
Toivottavasti oli kiva äitienpäivä!