sunnuntaina, tammikuuta 11, 2009

tapahtumia taas

Vaikka on hiukan lunta täällä "etelässä" niin onneksi neiti keksi oman pulkkamäen. Hän istuu pulkassa ja työntää kepillä pulkkaa eteenpäin. EN voi ku nauraa häntä ja hänen keksinnöille.


Olen kun hukassa ollut nalle. Haluaa tehä kauhiasti kaikkea ja ideoita olis, mut ei tarvikkeita aina ole. Ideoita on löytynyt ihmeen paljon netistä nyt. En ees tiä miten olenkaan löytänyt niitä niin. Isompi kiitos ehkä siitä kuuluu muille bloggaajille, kun ovat kertoneet noita osoitteita.

Pitäisi alkaa olla ku taikuri, joka tekisi kaikkea. Tosin saan olla se taikuri ihan kohta, oikeastaan tulevalla viikolla jo, ku pitää iidan say postia taas laittaa menee. YStävänpäiväksi täytyy olla oikein supertaikuri, joka taikoo 2 pakettia muille. Mitähän niihin laittaisin? En ole tälläiseen vaihtoon ennen osallistunut, joten aloitin ihan pienestä. Jos tämä onnistuu, niin sitten voi jatkaa. HArmikseni mulla on paketillinen ja ylikin HELPOSTI kuoria kadoksissa. Pitäisi todella löytää ne jostain. Ihan muunkin takii. Eilen eteen tuli joku nauhavaihto ehdotus. Olin viittä vailla osallistumaan siihen, mut sitten ajattelin että en mä omista paljonkaan nauhoja (pikku laatikko) ja sitten, ei mulla erikoisempia niitä ole, joten onko järkevää mennä osallistuu tollaiseen vaihtoo sitten?


Löysin kirjastossa kirjan, missä on barbien vaatteiden kaavoja. Otin muutamia housu ja hamekaavat muistiin. Pitäisi alkaa kokeilee, josko onnistuisi käsin alkaa niitä neuloo. No onneksi huomenna ehkä alkaa kurssit jo, joten siel voi vaikka ajan kuluksi sitten neuloa niitä vaatteita. Pitäisi tänään sitten vaan leikata niitä valmiiksi huomiseen varten.



Muitakin kässä juttuja on puol valmiina. Jos jostain löytäis sen kärpäsen, joka alkais puree mua ja saisin neulottua tarvittavat saumat yhteen ja pääteltyy.
Eilen aloitin 7 mm koukulla tilkuttaa kaulahuovia lahjakoppaan. KAipa sen joku joskus joko ostaa tai sit saa.





Ei kommentteja: