perjantaina, marraskuuta 14, 2008

jaarittelua

Beni menee jo hieman paremmin, ei pahemmin enää itkeskele ja on hetkittäin pirteekin. Tänään aamupäivällä yritti jopa pallon perään lähteä, mut luopui siitä omatoimisesti. TOisen lelun kanssa hieman jaksoi leikkiä. Sänkyyn hän kovin haluu hypätä, vaikka kielletään ja yritetään estää. Ennemmin nostetaan, mut ku toinen on hypänny jo, ni emme voi enää nostella.
ROuskuja osaa aika hyvin säännöstellä jo. En tiä kuinka paljon isä niitä aamusin sille antaa, mut viel on kipossa jonkun verran.
Tänään huomasin että benin luonne on muuttunut. EN tiä onko kipujen takia, vai mikä. Olin antamassa kipulääkkeen pojalle, ni poika päätti alkaa murisee mulle, ku en välittänyt niin puri. Tosin ei sellai kokonaan, mut sellai että tuntui, mut ei jäänyt jälkeä. Eilenkin ku olisin antanut lähtöpusun hänelle, ku tapa on ollu, ni hä näykkäs mua. Mutta antoi pusun myöhemmin.
Mitenköhän nyt vkl:na onnistuu, ku siskonpoka tulee. Olen vanhemmille sanonut että parempi laittaa nollatoleranssi lasten ja koiran välille. Niin ne ei voi vahingoittaa sitä enempää. jos aletaan laittaa että tota saa ja tota ei saa tehä, niin ei noi lapset aina sitä muista.

eilen kävimme kangaskaupassa ettimässä hieman kangasta. Mutta en saa va jotenkin aikaiseksi alkaa tehä niitä mitä ajattelin. Pakko kai hakee kotoota ne kankaat tänne alas nyt illaksi ja ottaa ne tohon keittiön pöydälle ja va alkaa tekee surutta mitä ajattelin. Jaksan sit tai en. Ei siitä mitenkään muuten tule mitään aikaiseksi.

Eilen illalla tein tai aloitin tekee pipoa taas ja tällä kertaa laitoin heijastin"lankaa" mukaan pariin kohtaan. Saa nähä miten onnistuu sitten. Täytyy kokeilla neidin päähän sitten ku saan pääteltyä, sillä ajatus olisi antaa yhelle tytölle se, eikä neidille :)

Joulukortit on vieläkin tekemättä. Vahvasti epäilenm että teenkin niin, että laitan vanhat kortit tänä vuonna ja teen vaikka ensi vuonna uudet.

Olen miettinyt sitä että alan keräilee näitä töitäni johonkin laatikkoon ja sieltä sitten laitan paketteihin ym jos tarvis vaatii. Olen ainakin yhen blogis lukenut, joka tekee niin. Muuten mä hukun kaikkiin noihin tekemisiin kotona.

1 kommentti:

Kikka kirjoitti...

blogissani on sulle jotain käys kurkkaan. http://www.kikkali.vuodatus.net