tiistaina, marraskuuta 11, 2008

BENI...


Tänään ei taida mitään hienoa kiljaisua tulla että olen iloinen ym.


Mä en tosiaan ole iloinen. Enemmän olen huolesta sekaisin ja voisin todella itkeä...


Beni on loukannu tassunsa/jalkansa yöllä jotenkin eikä astu sillä ja jalkaa suoristettaessa, kiljuu ja käy kii. Mahtaako se taas olla paskana?


TOi mun pikku mussukka. Täysin erinlainen se on, sillä se ei kiehnää, ei tullu hyppii kun tulin, ei tuu ees viereen. Joka kerta ku katon sitä, se kattoo takas, korvat alhaalla ja silmät kosteana ja nenu valuu.


Miten mä jaksan tämän?


TOi pikku karvapallo...


Isä onneks soitti lääkärille, mut huomenna vasta.... tosin jos tulee peruutusaika... TOivotaan... Mutta pojua ei saa ruokkia nyt. Hän ei saa kun juoda, jos ees pääsee sinne.


En voi pitää pojua sylis, en voi pusutella, en voi halata...


TÄ on kamalaa....

Ei kommentteja: