perjantaina, lokakuuta 10, 2008

Jaarittelua

Uusi novita tuli äitille ja tietenkin olin sitä heti kuolaamassa. Oli siel ihan helppoja ja kauniita juttuja, mitä voisin kokeilla. Mutta otin ekaksi puikoille ja aloin väsää sitä nr. 21 kuviota. En mä mitään paitaa ala tekee, mutta takana ohjeessa oli sen verta helppo ja kaunis kuvio ja menikin niin kauniisti, että ajattelin kokeilla jos tekisi kolmiohuivin siitä. Mahtaako tämä olla sallittu???
Huomasin myös että siel oli melkein Ullan ohjeesta tehty FIFI huivin kuvio. Mut oli muutama kerros tehty erinlailla siinä kuviossa.

Mutta eipä mulla kai tällä kertaa tämän ihmeempää.

Harmittelen vaan, kun ei tuo subin bb-sivujen keskustelu tunnu toimivan, enkä pääse tilannetta kahtoo. Sen verta tiän, et viime yön ollu bileitä ja niko riehunut ja joutuu himaan tänään...

Ai niin, neiti oli reipas eilen neuvolassa. Luulin että on vika neuvola hänellä, mutta ilmeisesti joudumme viel ens vuoten alus käymään. NEiti on alkanut hieman tasaantuu pitus ja paino. 120 cm tuli mittariin ja 24 ja risat mittariin, mut niin kun jokainen tietää että kun oln syönyt just, ei ole tarkka. SIlmät oli ok, toinen oli heikompi ku toinen, jonka neiti tietääkin jo (ihmettelen), Selkä oli ok. motoriikka ok ja muukin. Neiti on valmis kouluun :)

Mut nyt katon jos bb sivut toimii ja sit alan tehä viel hieman tota huivia ja neiti tarvii muutaman minuutin pääst hakee. Sit hä lähtee heti miten taatan kans mummia hakee ja sielt saunaan. Mä jään pojun kans kotio ja menemme kai meille ja mä kai alan tekee hiontaa ja kittausta. Saa nyt nähä.

Oletteko muuten kattonut ikinä mitä tiivistemehun tuoteselostus sisältää??? Mä eilen katoin LIDLin appelsiinimehun (light), joka ei sisällä appelsiinia ollenkaan. Mansikassa sentään on mansikkatäysmehu tiivistettä, mut appelsiinissa on pelkkää muuta paskaa. On lisäaineita ja aromeita ym tehty koktaili. Ei sit ihme että meikällä on suupielet halki tänään.

Suunnittelilla on neitin kans pitää Halloween bileet, mut koska on HAlloween? Kertokaa mulle, joka ei tiä mikä kalenteri on. Kellokin on va tietokoneen, teksti-tv:n ja kännyn avulla tuttu, mut kalenteri ei, paitsi päivämäärä telkun ja kännyn avulla

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Halloweenia vietetään lokakuun viimeisenä päivänä.