maanantaina, syyskuuta 29, 2008

jaaritusta

Taas pääsen tänne jaarittelemaan kaikkea. Ei ole harmainta sielua, onko täällä ketään ollu, pitää kahtoa tota uutta kävijälaskuria

Eilen sitten purkasin sen ympyrätakin molemmat hihat. Beni tykkäs siitä niin paljon että päätti mennä kuorsaa tekeleen ja lankojen päälle :)

Kävin kässäkurssin jälkeen ostaa jokusen vetoketjun, saan jatkaa pussien tekoa. Näette myöhemmin mitä takoitan.

Kurssilla YRITIN haarukkaputsin tekoa, mutta usko meni ja tämä tyytymättömyys voitti. Purkasin 2 tunnin aikaansaannokseni. Todella kiva mä.

Iida osallistui LASTEN SAY juttuun. Ite olen hiki hatussa miettinyt mitä laittaisin meidän parille. Olen äitiä ja siskoakin hieman yrittänyt apua kysellä. Iida saikin tänään oman lähetyksen jo. Ihania papereita ja leimakuvia. Saa nähä mitä hän niillä tekee.

Sinoopperin viimeksi tullut Iidan lähetys auttoi mua hieman alkaa pikku hiljaa tajuamaan, että iidakin saa tuhlata mun askartelujuttuja, enkä voi säännöstellä ja pitää niitä itelläni aina. Pitää pikku hiljaa va tajuta se ja kaupasta saa aina lisää sitten. Nämä SAY lähetykset ovat hyviä ja sinoopperin, sillä olen yrittänyt itelleni päättää että ne ovat IIDAN ja mulla ei ole osaa eikä arpaa niihin. Iida saa vaikka liimata paperit johonkin vihkoonsa tai tarrat laittaa leluunsa. Mun on PAKKO pikku hiljaa alkaa tajuu se.

Mutta eipä tänne tämän ihmeempää. Maha ei ilmeisesti pahemmin reagoinut siihen la maitoleivokseen. IHME!!!

Ilta kuluu kaipa käsitöiden merkeissä. Tarvii noita puolvalmiita laittaa kai tohon laatikkoon ja hyllylle, että sit saa päätellä ja valmistaa ne ja kattoo mitä niille tekee. Mulla va on kaikki hieman sekaisin ja häviksissä. pitäis varmaan tänne hommata sellainen laatikko puikoille kans...

Mut ok. Laita merkki jos käyt, teet mut iloisesti. Sen verran voin avittaa, kommenttiosiossa kun on se paikka että ANONYYMI (tietääkseni) niin paina sitä ja laita siihen nimesi. Mitä mä olen muiden vastauksia kirjoittaessa huomannut. Tosin jos vaikeeta on tänne laittaa, on toi vuodatuskin viel...

3 kommenttia:

Pami kirjoitti...

Kyllä täällä välillä käydään, vaikkakin pienellä kiireellä. Työt kun haittaa harrastuksia... :-))

Little My kirjoitti...

Miukulakin käy lueskelemassa.

Anonyymi kirjoitti...

minä myös käyn .. tosin niinkuin joskus aikaisemmin olen kommentoinut, niin edelleen käyn säännöllisen epäsäännöllisesti :)

Nuo aikaisemmassa postauksessa olleet kukka-asetelmat ovat upeita - ja vaikka olit kirjoittanut, että maljakot olivat pieniä, niin ei se mun mielestä ole mikään vika, vaan todella näteiksi olet pienet saanut!