sunnuntaina, elokuuta 17, 2008

Se sitten meni näin

Nyt päivän mittaan olen saanut jokusen työn melkein valmiiksi. Mutta harmikseni jokusen huomasin epäonnistuneen.

Ompelussa Meni ihan hyvin isän housujen taskujen korjaus. Olen oikeastaan tyytyväinen ja kun isäkin sanoi että tärkeetä on va että on taskut, ni ei se haitannut että tarkuiksi tuli yli 20 vuotta vanhasta lakanasta.

Neidillekin yritin taas jatkaa kangaskassista puol valmiiksi tehtyjä vaatteita. Mutta kun en osaa kanttinauhaa käyttää, ni jälki oli jonkunlaista. Yksi mekko tuli puol valmiiksi. Sain kantattua hihat ja päätien. Sitten valkoiseen mekkoon ajattelimme hyödyntää sitä kirkkaan vihreää lakanaa ja näin pitäisi suuntaa nokka nappikauppaan.

Yhet housut sain päättelyä vaille valmiiksi neidille. TOivon että nyt on vyötärökin tarpeeksi korkea.

Yhen fleecehameen kanttaus meni jotenkin. En tiä. Meni hermot ja pakkasin kamppeet pois. Pitää joskus tossa kai äitin kanssa kattoa paremmin.

Niin se tässä on ihme. EN ole IKINÄ tehnyt taskuja enkä kantannu mitään työtä!!!

Puikolla tuli valmiiksi peukut neidin pihalapasissa. Harmikseni huomasin että mulle on tullu kämmi. Mulla on nyt sitten tehtävä TAAS samat lapaset, sillä mulla on 2 samaa lapasta. HAluaisiko joku toiset sitten???? Pitää koota noi ja näyttää sitten. Nehän lapaset on tehty 2:lla puikolla.

Vaalean punaiset lapaset, ei ole edelleenkään koottu. EN ole löytänyt äitiltä neulaa. Enkä kotoota. Miksi hemmetissä ne aina katoaa???

Ilokseni huomasin blogilistalla että joku oli löytänyt tämän blogin ennen kun ehtisin sen blogilistan osoitteen laittaa. Nythän se tilausosoite on tuol reunassa. Hieman on opettelemista tämän kanssa ja haluaisin toisen askartelukuvan tohon ylös. Hieman uudemmanlaisen. Olisi todella kivaa että täällä alkais porukkaa käydä.

Aamulla huomasin servetit on kadonnu. Laitan ne uudelleen tänne. Olen kai poistanut ne vahingossa, kun joitain kuvia olen koneelta poistanut.

Niin puikolla on jo joululahjoja :) keksin että tämän joulun teema on lapaset. Keksisin ja löysin hyvän ohjeen itelleni ja näin olen mukauttanut sen itelleni hyväksi ja tietenkin äiti kannustaa vieressä ja ihmettelee. Hänellä ei vissiin ole sellaista hahmotusta, mitä mulla.

Pitäis hionta projektia jatkaa. KEsä on ollut aika heikkoa mulle, joten en ole sitä paljon saanut aikaan ja tytön koulupöytä vaatii enemmän työtä mitä muut. Mut kyl mä ne kuntoon laitan. Pitää siirtää se pöytä omaan vessaan jossain vaiheessa.

Mut kaipa mä laitan puikot taas heiluu ja otan illaksi. Huomenna neiti menee eskariin taas ja alkaa viikko. Hän aikoo keskiviikkona kokeilla harjoitella kuoroa...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

seurasin minäkin tänne, ja jatkan vierailuja kuten ennenkin: säännöllisen epäsäännöllisesti :D